cansado...

är fan skittrött. igår va det min kära rommie natalies sista kväll här i barca och vi hade självklart fiesta. käkade sushi först på astoria och drack vin och cava, sen gick vi till sutton och dansade. vi upptäckte att det va där alla snygga killar hängde. det dryga va att efter ett tag va det så mkt folk i vip-hörnorna så det va typ tomt på vanliga dansgolvet. det är mkt sånt här..vip och listor hit och dit. men tack vare det har vi ju fått gratis sushi två gånger den här veckan plus massa annat gött if you know what I mean. bilder kommer....
måste åka till jobbet om 20 minuter, har fortfarande handduksturban och mjukisar.
antal timmar sömn inatt: 3.5
ps! ikväll blir det tamefan harry potter på riktigt!! sen ska jag på date tihihi. ds.

Kommentarer
Postat av: klas

kuk?

2010-12-03 @ 14:15:08
Postat av: ebba

como? formulera gärna om frågan lite så kan jag se om jag vill svara...

2010-12-03 @ 18:02:15
URL: http://ebba.cederberg.blogg.se/
Postat av: klas

"men tack vare det har vi ju fått gratis sushi två gånger den här veckan plus massa annat gött if you know what I mean"

2010-12-03 @ 19:01:03
Postat av: ebba

kuk betalar man väl aldrig för? menade ju dricka såklart haha. men igår fick jag gratis våffla med choklad också. hur det står till med det som du menade kan vi ta sen ;)

2010-12-04 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0