la última noche

sista kvällen i barcelona. jag hostar lungorna ur mig och huvudet värker så jag stannar inne, äter godaste oliverna och dricker fanta limón. ska upp riktigt tidigt imorgon också och åka till flygplatsen, känns som att jag behöver lite sömn. 

är så himla nöjd med min tid här i fina barca och är så glad över alla fina människor jag har träffat! nu ska jag hem till alla finisar där hemma, men jag känner att detta inte är min sista gång här! kommer antagligen tröttna på svenska kylan och fly hit igen. känns kul att ha provat att flytta hemifrån en gång också, tycker att jag har klarat det galant. hemma ska jag nu kurera mig från alkohol, pasta, baguetter, rökiga miljöer och eltandborstar (har förövrigt sålt totalt 239 eltandborstar under min karriär på onecontact).

voy a suecia, hasta luego barcelona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0