morgonstund

har nog aldrig gått upp så här tidigt sen jag kom till barca. det som är lite drygt med att börja kl 15 varje dag är att man gärna sover bort hela fördmiddagen och går upp kl halv ett. men idag hade jag täntk hinna gå lite på stan innan jobbet, alltså tidig morgon! eller ja...kl är 10...
igår gick det tusen olika rykten huruvisa lady gaga skulle uppträda eller inte. det lutade mest till att hon inte skulle utan att det bara var hennes dansare. iaf va vi lite för sega och veliga om vi skulle orka gå dit och plötsligt va klockan lite mkt så vi sket i allt. ska bli intressant och höra sen om hon kom eller inte..kommer ju bli redigt bitter om hon gjorde det. har insett att det är mindre än 2 veckor tills jag åker hem till suecia. måste börja ta mig i kragen och gå ut mer, vara lite mer kulturell och sova lite mindre.
ps. nytt personligt rekord igår på dentally, 22 borstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0