utelåst

idag spenderade jag lång tid ute i vårt trapphus. vi har inte tillräckligt med nycklar till alla oss i lägenheten men det brukar alltid va nån hemma. utom idag när jag va astrött och hade precis handlat asmkt mat som jag burit upp för de 102 trappstegen. satte mig då utanför dörren i hopp om att nån skulle komma hem. va kissnödig och hungrig. började rota igenom matkassarna och försökte avgöra vad som var lämpligast att nibble on. började gnaga lite på en bit buljong men det va ingen höjdare som alla kan förstå. ville såklart hugga in på mina oliver men de låg ju i spad. stort problem! kom sen på den briljanta idén att hälla över spadet i min tomma matlåda jag hade i väskan. problem solved!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0