en casa

resan hem igår va lång. flyget va tre timmar försenat vilket betydde att jag missade mitt bokade tåg hem och fick istället råstressa till ett annat tåg som gick typ en halvtimme efter jag landat. hann precis!

årets första grinchen-varning va på barcelonas flygplats när jag letade efter eluttag så jag kunde kolla på greys anatomy utan att datorn dog. blev tillslut såpass desperat att jag drog ur julbelysningen ur en liten julgran och satte mig i smyg på en stängd resturang. mkt lyckat!
här ser ni en nöjd tjej som precis ätit falukorv i ugn för första gången på fem veckor! jag och mamma har även kokat knäck och nu ska vi fortsätta julemyset med att kolla på ernst jul.

ps. upptäckte precis att mamma och ernst har likadana jackor. heheh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0