viva barcelona

idag fick jag världens feeling. kände verkligen att jag älskar att va här! gårdagskvällen var bäst! började med harry potter, som iof inte fick toppbetyg men det är ändå harry liksom, med frida och hennes roomies och min roomie cissi + vän. sen mötte jag upp sebastian the holländare och vi hade en liten mojitoprovning på olika ställen i gotiska kvarteren. en av barerna vi va på va la rosa negra! saknade tjejerna mer än nånsin ett litet ögonblick där ;) men sjukt kul hade vi iaf! mitt moment of happiness kom iaf idag när jag skulle hem till fillippa som jag jobbar med och hämta min väska som jag lämnat där. jag hade precis köpt världens godaste bocadillo av en astrevlig man, hade endast kavaj och frös inte för det va jättefint väder och all va så himla fint och bra! viva barcelona kände jag då!
va tvungen att ta kort på det här gaudíhuset som mitt hostel jag bodde på i början låg typ granne med. märkte iof inte det förrän jag flyttat därifrån...casa batlló heter det iaf och är mkt känt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0