bababarcelona

kära vänner!
bestämde mig plötsligt för att börja blogga igen, detta är tredje bloggen i ordningen och den här kommer antagligen bli typ likadan som de två förra. dock med ett nytt, snäppet enklare namn.
jag tänkte framförallt ge lite updates om la vida loca här i barcelona där jag befinner mig för tillfället. snabb update va att jag först bodde på hostel där jag sov i sovsal med massa andra, träffade roliga människor, blev bjuden på mat varje kväll och blev tvångshånglad av en mexikan för att nämna några saker. det vart inte så jäkla kul i längden så jag flydde hem till min nye vän xavi. där va standarden lite annorlunda (lyx och flashiga prylar, bla annat en automatisk doftspray som puffade ut god doft då och då, blev livrädd varje gång den lät och fattade inte förrän sista dagen vad det var) och jag trivdes som el pez en el agua. där festade vi, va bakis i hans enorma soffa, åt nudlar och kollade på simpsons med spanskt tal.
nu bor jag dock i ännu en superfin lägenhet med massa snälla umeåtjejer! är som vanligt sämst på att ta bilder men har några som jag ska lägga upp.
buenas tarde

Kommentarer
Postat av: SkinnyLinny

var det simpsons översatt till mexikanska? det är typ fulaste någonsin, brukade kolla på det med min värdbror i chile typ jämt, hehe homeero simpson!



Jag har haft en liknande experience med mexikanare förresten, I know how you feel... hehehe X)



Ps var han snygg?? ;) Ds

2010-11-24 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0