el clásico

för alla er som inte vet vad el clásico är kan jag meddela att det är den största matchen i spanska ligan, FC Barcelona Vs Real Madrid och den tar plats ikväll! Barca kokar! nej okej, det har jag ingen aning om för har än så länge bara varit inne i lägenheten och käkat frulle och tagit en dusch (för första gången här i lägenheten sen jag flyttade hit haha, vi har inte haft nåt varmvatten på flera dagar). men vi ska iaf dra och kolla på matchen efter jobbet ikväll, inte live tyvärr men ute nånstans. och sen blir det naasty monday!
har även bokat biljett hem till suecia. den 19 kommer jag hem igen. blev inte en så lång visit den här gången men vill komma tillbaka nästa år och bo i barca for real (på riiiktigt som vi säger). kanske när det blivit lite varmare.. får se vad nästa år har att bjuda på!
besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0