tråk

det är astrist att va arbetslös. att ligga hemma och slöa är kul i typ två dagar, inte i två veckor. önskar att jag hade en hobby utöver att titta på matprogram... helgen va iaf kul, va på middag med mamma och några släktingar i lördags och gick sen ut med vera och tilde. i fredags gjorde jag och ac burritos från himmelriket (!) och tittade på film. jag sov mest.. nu ska jag nog gå ut och gå och lyssna på spotify i mobilen, mest för att få tiden att gå.





från en tidigare powerwalk i solen. ytterdörren är förövrigt vår enda helfigursspegel. annars får man ställa sig på toalocket och spegla sig i toaskåpets spegel. vi upptäckte även att under kvällstid när det är mörkt ute funkar också köksfönstret om man står på en stol. i nödens tid blir man mkt uppfinningsrik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0