egoboost

dagens egoboost var när en gubbe på bussen hem sa att jag hade snygga ben. . .

-



Kommentarer
Postat av: Rebecka <3

HAHA en gubbe!!! ja men de e alltid något, alla komplimanger värmer faktiskt!!! =)

2011-02-08 @ 23:27:10
URL: http://beckpeck.devote.se
Postat av: julia

var det bussen från hosjö? isåfall, var det äckliga gubben som vill att man ska sitta i knät? (förlåt att det låter som att jag misstror dig och dina komplimanger edel, inte alls så jag menar haha)

2011-02-09 @ 12:42:35
Postat av: ebba

kan meddela att det inte var den gubben du tänker på utan en annan, den gubben du tänker på julia träffar jag faktiskt mucho i mitt jobb och han får man MYCKET kommentarer och oanständiga förslag av om man säger så ;)

2011-02-15 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0