GI-update

okej, har råkat fuska varje dag sen jag började med GI...

onsdag: några cheez doodles hos johanna (som förövrigt va en jäkligt mysig kväll med lite gamla klasstjejer)
torsdag: lite godisar som jag fick av några tanter på jobbet
fredag: tårta på jobbet, en i personalen som fyllde år och bjöd...kändes oartigt att tacka nej...eh

ja, ni märker ju hur otroligt svag min självdisciplin är. skall jobbas på!
har varit på sämst humör idag också (också en anledning till varför jag åt lite tårta, tröstätning <3), för imorse var bilarna slut på jobbet så jag fick cykla! det snöade brutalt mkt för de som inte vet det. var sjukt arg och ramlade en gång på en uppfart. får se om denna fredagkväll har nåt att bjuda på som kan få mig på lite bra humör. ska nog tröstäta lite brie nu...

pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0