humörsvängningar

sjukt hur olika man kan må på en dag. imorse va jag skitsur för att jag kände mig så sunkig och ful och för att det är så stökigt och dammigt här hemma. sen va jag på stan och provade jeans, det absolut värsta som finns. men sen va jag på friskis och höll på att dö av andnöd och svett men ooo så bra det känns efteråt! gick hem och lagade asgod mat och då var jag plötsligt på strålande humör!! ska på bio ikväll också med klara och några fler, love and other drugs. 

tänkte lägga upp en bild på min asgoda mat (ris med kyckling och grönsaker) taget med min supermobil men funkar inte. ska kanske önska mig en iphone i födelsedagspresent ändå...

slänger upp en bild från filmen vi ska se istället. jake gyllenhaal vilar man ju gärna ögonen på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0