aktiv

nej jag är verkligen inte aktiv. varken här eller i livet. min favoritsysselsättning är fortfarande att titta på grey's anatomy i min säng. men idag har jag iaf städat rummet ordentligt och tagit undan det sista från min barcelonapackning, är mkt nöjd. ska även köpa friskiskort och träna idag! 
snor en lista från cissis blogg (men ändrar lite) så alla får en update om vad som händer i mitt spännande liv. 

Gjorde på nyår? Åt asgod middag hos klara, spelade tp och drack vin, va på liten fest.

Gjort senaste veckan? Tittat på Grey's, jobbat på Hosjögården, varit i Stockholm över helgen och firat Klara som fyllde år igår. 

Humör? Lite livskrisanfall då och då men överlag helt ok.

Relationsstatus? Ständigt singel

Anledning? Alla killar är svin.

Saknar? Alla fina kompisar som inte är här, min kamera, Pelle.

Framtidsplaner? Barcelona igen? Oslo? Skåne? Falun i 100 år till? Vet inte, får lite ångest av att tänka på det. 

Planer för närmaste 45 minuterna? Titta ett avsnitt Grey's. 

Besos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0