järven II

va tvungen att googla lite på drömtydning appropå järven. hade lite svårt att hitta nåt om "järvar" så fick ta "djur".  några resultat:
- fanns det djur som påminde dig om någon? ofta kan djur representera en situation eller en person eller så kan det vara ditt kraftdjur. 

- Djur, mata: glädjande underrättelse. springa iväg från: du blir svartsjuk

- Att drömma om djur symboliserar alltid drömmarens djuriska vitalitet: antingen kroppen med dess instinktiva sexuella begär eller det omedvetnas ”omänskliga” och ”bestialiska” impulser

- Vilda djur symboliserar alltid fara; antingen farliga känslor inombords eller farliga människor.

verkar ju uppenbarligen inte vara nåt positivt, förutom att mata djuret och det gjorde jag verkligen inte. funderar på vilken person den skulle kunna representera, nån som klamrar sig fast på ryggen liksom? instinktiva sexuella begär känns ju bara jobbigt när man pratar om järvar... nej, det enda som jag känner att jag kan ta till mig är kraftdjuret! mitt totem alá björnbröder typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0