järven

måste börja komma på intressanta saker att skriva om för det som händer i livet just nu är sannerligen inte så intressant. skulle kunna sammanfatta det såhär:

jobba
träna (!)
slöa

idag har jag iaf varit lite social med amanda och gått promenad, gjort asgod lunch, tittat på grey's och tränat på friskis. imorgon ska jag jobba. ska försöka va lite mer aktiv här på bloggen, vet ju faktiskt en person som har densom startsida! känner mig mkt hedrad...är möjligt att jag är lite lurad också men jag väljer hedrad. 

ps. härom dagen drömde jag att en järv kom in i mitt hus och klamrade sig fast på min rygg och vägrade släppa taget. what does it mean?? ds.
lite fina chicas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0