liten update

läget är att tilde har åkt till usa i tre veckor, är alltså ensam de sista veckorna här i stockholm för när hon kommer hem sen är det dags för flytt. jag har de senaste dygnen mer eller mindre bott hos ac så jag får lite sällis. vi har slöat framför tv:n, gått prommis på söder och ätit god italiensk glass, jag klippte håret på honom med mkt lyckat resultat (...) och upptäckte också att han har en fet filmsamling jag aldrig sett så nu är det filmfrosseri som gäller! 

eftersom grey's numera är färdigtittat har en ny era i livet börjat: friends. tänker titta igenom alla säsongerna, är snart klar med säsong 1. är helt fast! idag ska jag jobba om ett tag men hinner nog ett par avsnitt innan dess...

saknar alla fisar hemma i falun! puzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0