städ och fix

dagens projekt är att putsa fönster och torka ur skåp. åå vad kul det ska bli. tilde kommer hem idag nån gång och mamma kommer imorgon och hjälper oss att flytta ur allting. men idag ska jag alltså förbereda så mkt som möjligt, tur att man kan lyssna på musiken från glee som gör allt i livet lite bättre! har förresten kollat klart på alla glee-avsnitt nu också, tråkigt nog.
Glee min glee-lista på spotify!

som fortsättning på förra inlägget så kan jag meddela att jag har hittat gömställen där dom små krypen sitter och äckliar sig: bland våra handdukar i badrummet och bland kläderna som hänger i vardagsrummet. såg också att en har fastnat mellan två fönsterrutor (!), den måste verkligen ha ansträngt sig för att komma in i den lilla glipan. sucks for you, fjärilen, att du är så dum att du inte hittar ut igen och dog där. mohaha. hatar nattfjärilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0