midsommar

har haft en supermysig midsommar ute i klaras torp med ett roligt falun-gäng. vi hade kransar och va jättefina, drack massa vin och öl, grillade, sjöng snapsvisor och annat m.m. 

just nu är jag tillbaka på jobbet och jobbar natt, imorgon blir det några få timmars sömn och sen masexpressen till blge. tagga!! kan också meddela alla att jag är smått besatt av glee och lyssnar på glee-låtar så fort jag får chansen. har äntlige fått bukt på hur man fixar offline-listorna på min mobil och jag älskar den just nu (mobilen alltså, det händer ju inte så ofta) eftersom den gör så att jag kan lyssna på glee vart jag än är :D nu ska jag kolla några avsnitt..glee!!



som vanligt i torpet ska gustav göra allt med yxan, här öppnas det en öl.



bordet innan vi gick till själva festen...



fina brudar i fina kransar



fin klas!



sandra, ida och lovisa 



lite suddigt men väldigt mysig sång runt brasan. 
tack för fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0