produktiv

älskar dagar när man känner sig produktiv och duktig! idag var en sån dag. jobbade mellan 08-17 och hade riktig matlåda (vegetarisk lasagne som även finns kvar till matlåda imorgon), åkte hem och tog en joggingtur, dirr hem till lägenheten och slängde i massa tvätt, bytte lakan, sprang till tvättis hundra gånger medan tilde och några tjejer va här och förfestade (hängde inte med ut för jag är en produktiv tjej, inte en partytjej....har lite ångest), gjorde asgod thai-nudelsoppa till middag, tog upp tvätten och vek alla mina kläder i garderoben!! 

nu ska jag kolla ett avsnitt grey's innan jag går och lägger mig. det sorgliga med denna helg är att fredgskvällen också spenderades ensam framför datorn, då kollade jag iof på harry potter så det va lugnt! plus att tilde joinade senare och vi kollade på dirty dancing. 

nästa helg blir mer party då det nalkas midsommar och veckan efter det peace & love! wihoo. 

buenas noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0