earrrly one morrrning

jag är just nu arbetslös vilket betyder att jag har sovmorgon varje dag. sover jag då? nej! jag går upp och gör mina morgonrutiner. nej, det är tyvärr inte att jogga 30 min eller peela hela kroppen eller nåt annat i den hälsosamma stilen, jag tittar på big brother som sändes kvällen innan och diverse andra program (matprogram) som man inte sett på tv under föregående vecka. mkt mysiga mornar måste jag säga! 

just nu är jag inne i en jamie oliver-period så imorse blev det "jamie's 30 minute meal" och "hemma hos jamie". sen eftersom det är torsdag blev det ju självklart "sveriges mästerkock" från igårkväll. jag inser självklart att detta är absolut min mest nördiga sida men jag kan inte riktigt låta bli....



...han är ju så fin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0