spotify

har försökt fixa så att spotify funkar i mobilen och efter att ha både ringt till telias kundtjänst (helt värdelöst) och vart inne på teliabutiken (ganska hjälpsamt) så har jag lyckats klura ut hur det funkar! för att fira har jag gjort en glee-playlist!

sista rycket med packning nudå, sen ikväll åker vi!

tyckte att det här va ett fint moment i glee..har alltid varit lite svag för döva ju, tänker framförallt på när jag och ida var i grekland och jag spanade in en söt kille som visade sig va döv. han hade en gul moppe och hette kostas <3 fina minnen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ååååhhhhhh jag saknar dig och det. kostas... och argeris!!

2011-03-30 @ 16:44:58
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0