weatherspot

är ledig! känns som att jag inte varit ledig på flera år, det är ju självklart inte sant. har bara jobbat ovanligt mkt senaste veckan, och igår gick jag dubblepass vilket gör att jag idag känner mig extra förtjänt av att sitta i soffan hela dagen och titta på glee. igår kan med mkt stor sannolikhet vara sista dagen på hosjögården för mig på ett tag eftersom jag och tilde drar till estocolmo på onsdag!! känns en smula tråkigt att lämna alla tanter, gubbar och personalen på hosjögården meeen känns ändå som att bo i stockholm en hel sommar med tilde väger upp det. 

jag måste också lite motvilligt erkänna att jag är lite glad för att det inte är asfint väder idag...ännu en anledning att sitta inne och mysa. men jag ska faktikst packa massa också! update om det kommer. 



igår på rasten. mkt fint väder så gick ut och satte mig på en bänk i solen. bullen var lite hård och colan lite avslagen men det var ändå en fin stund. man skymtar även den underbara falu kommun-klädseln. 



mer falu kommun-klädsel! passar på att posa lite i hissen, det här har ju trots allt varit dagens outfit de senaste veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0