ångest

mest ångestframkallande aktiviteten: kolla hur läget ser ut på mina konton på swedbank.se. vill inte se nedskrivet hur jag spenderar alla mina pengar på lidl, hemköp, ica, diverse caféer, diverse uteställen, pizza, hm, systemet, 7eleven mm mm mm mm i all oändlighet. blir ju inte bättre av att jag idag äntligen betalade den där satans bötern jag skaffade mig på spårvagnen. är det nåt företag jag önskar all olycka så är det västtrafik! morr...

varför kan inte allting bara kosta 19,90 som de flesta små accessoarer/hygienprylar på hm? tycker att det är ett lagomt pris för det mesta. nu ska jag åka till hemköp och köpa rotfrukter för 1 kr kg på idas inrådan.
peez



Kommentarer
Postat av: Klara

Bra att du inte röker i alla fall : )

2011-11-14 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0