camilla läckberg

har utvecklat en liten besatthet av camilla läckberg. inte henne som person, för hon är inte så himla sympatisk tycker jag, utan hennes fantastiska deckare! är helt nöjd över att de ständigt ligger etta på alla listor, för ooooo så spännande de är! antagligen är spänningsfaktorn så hög för att det är cliffhanger per uppslag ungefär, men jag kan i alla fall inte slita mig. har ju en fallenhet för att plöja igenom saker (harry potter-böckerna/grey's/vänner mm) och ikväll ska jag sätta tänderna i denna lilla goding:



först ska jag bara njuta av en classic tv-kväll på fredbergsgatan som ikväll innehåller julmust, korvstroganoff och den stora matresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0