dg dg dg!

har så tråkigt när jag är ledig och ensam så jag längtar efter att jobba! tänkte lista några konstiga/roliga personer jag träffat på jobbet:

  • killen som hette armani i efternamn som stod och pratade med mig i säkert en halv timme. efter att jag nästan lovat att jag skulle komma och jobba på hans restaurang, fått massa beröm om hur mogen jag såg ut för min ålder och gett honom min facebook så köpte han till slut en maskin. score!

  • den gamla mannen som köpte en maskin, kom till baka nästa helg och frågade hur man använde den och köpte några kapslar och helgen efter det kom tillbaka och hävdade att han aldrig köpt nån...

  • tanten som stod en cm från mig i typ en timme och frågade en miljard saker. när vi väl skulle komma till skott och välja ut en maskin hon skulle köpa så fick hon plötsligt asbråttom och sprang därifrån. i helgen möttes vi igen. jag vände mig om så plötsligt stod hon där igen och stirrade på mig, skyndade sen därifrån. 

  • min favorit securitasvakt! känns som min privata bodyguard :D

  • den väldigt korta och tjocka mannen som, det första han gjorde, tog min hand och sa "du är fin!". det visade sig vara det enda han kunde säga på svenska förutom "chocolate" och "du är som chocolate".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0