livs levande

bloggen är inte så levande men jag är sannerligen det! har bara glömt alla er där ute i cyperspace att uppdatera om mitt superspännande liv. för ett tag sen var jag i falun och hade kvalitetstid med mina föräldrar och lite tjejer, sa hejdå till mitt gamla hem på hanröv 6 och frös som man alltid gör i dalarna i november. det var fint. i gbg så försöker jag övertala folk att dolce gusto är det bästa som hänt världen, annars så är det mycket häng och mys.
att säga hejdå till huset innebar att rensa alla kartonger som fanns på vinden. hittade detta fynd! var mkt nöjd ända tills ca 5 min efter att denna bild togs då ena sulan sakta men säkert lossnade från själva skon. fick alltså gå runt i strumpor hela dagen på mediamarkt och sen gå med en och en halv sko hela kvällen. hejdå fyndet. 



var tvungen att ta ett kort på bland det bästa som finns här i gbg, och nej det är inte min fina väska, utan den uppvärmda bänken! vid första anblick tror man att den ska va hård och iskall men nej! den är varm och extremt bra placerad på våran hållplats, kommer bli en räddare i nöden den här vintern. genialisk idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0