rainy day som sagt

jo, skulle egentligen fortsätta på förra inlägget med att berätta lite om stormen som dragit fram över södra sverige härom dagen! jag stod på SIBA och jobbade och när jag skulle gå till busshållplatsen och åka hem blev jag stoppad av en polis. området var helt avspärrat pga detta:

 


en hel fasad hade blåst ner!? hur går det till liksom? iaf var det på huset precis bredvid SIBA. kunde varit vårt hus liksom! near death experience skulle jag säga...

vi (jag, amanda och hennes mamma + moster som var här på besök) trotsade iaf vinden och åkte upp i gothia tower och käkade king size räkmacka och tittade ut över liseberg som var pyntat till tänderna med julbelysning. den såg dock ut att hålla på att blåsa bort hehe..

första räkorna vi ätit sen vi kom hit. var på tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0