rainy day

man kan inte på något sätt säga att jag är en teknikälskare, kan ingenting om det och det värsta jag vet är när tekniska prylar i min närhet inte fungerar. men det jag gillar med tekniska saker är att i de flesta fall räcker det med att bara starta om dem så är de som nya igen! detta har hänt senaste veckan med både min mobil och vårat internet, men nu är båda i prima skick!

måste bara säga att jag älskar min mobil. tror inte att den får höra det tillräckligt ofta, men trots allt är det sant. mobilen, I Love You <3. 

förstår att det är många som har suttit klistrade vid min blogg för att få reda på vad det var i det mystiska paketet som skickats till mig. kan här och nu avslöja att det vaaaaaar:



21 kg broschyrer om Dolce Gusto! så otroligt ospännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0