anyone up for an update?

finns det nån kvar därute i cyberspaaaaace? har legat eeeeeextremt mkt på latsidan när det gäller bloggen som ju alla mina 5 (?) läsare kanske har märkt. tänkte kompensera det med ett helt gäng inlägg och bilder på samma gång! för det har trots allt hänt en del in life. first of all: jag och min kompanjon amanda har flyttat till gbg! 



här är en glimt av våran underbara lägenhet och även den plats i lägenheten vi spenderar mest tid i, nämligen i soffan framför tv:n hehe..

Göteborg är mkt trevligt! vi har även börjat träna på vårt nya favvoställe sportlife, ikväll är det zumba som gäller. annars hänger vi rätt ofta på andra lång och dricker öl, på stan och fikar eller hos vår dear friend and partner in crime ida. i nästa inlägg ska jag berätta om min semester i..... (cliffhanger!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0