Barcelona!

just det! fick nästan deja vy (stavning?) när jag återigen packade väskorna och satte mig själv på ett plan till fina barca. men denna gång var det enbart för en veckas semester och det var alldeles wunderschön. bodde hos min barcavän nina och hennes roomie emelie och vi stekte på stranden, shoppade, relaxade och feztade hela veckan. kunde inte haft det bättre!



ett försök till en idyllisk bild på nina när hon äter frulle på den lilla franska balkongen.  



lite hamburguesas på plaza catalunya



xavi som var min roomie i typ 4 dagar förra året. här på broad bar eller vad det hette...



jag och emelie innan opium!



chicas!



hann med att träffa mina bästa barcelonabor karro och frida. 



burritos och mojitos på la rosa negra!



två crazy chicas, amanda och sandra. 



anna, olivia och emelie. supersnygga chicas!

allt som allt var det hur bra som helst och jag saknar det mucho...

Kommentarer
Postat av: Klara

la rosa negra!!!

2011-10-03 @ 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0