lever jag?

förstår att ni alla kära läsare undrar om jag fortfarande är vid liv med tanke på den sega blogguppdateringen, och jag kan glatt meddela er att JA det är jag. har bara vart lite..seg. har även varit ute på vift i spanien! jag, emma och amelie åkte över påsklovet till madrid, salamanca och granada. förutom lite otur med vädret och krångel med boende i granada så va allting perfekt! så jäääääkla kul att resa. har ju haft hets över högskolor och sånt hela helgen, eftersom det va sista dagen att söka in i måndags, men jag känner mer och mer att det lutar åt mer resor i höst. så blir lite jobb hemma i farliga falun över sommaren. uppmanar alla kompisar som bor på annat håll att också komma hem till falun över sommaren så det inte blir så tomt!!

idag har vi varit med klassen i tarragona och kollat på gamla lämningar av romarna. å så kul. nej, det va fint men som vanligt lite dåligt väder. är besviken på spanien alltså, donde está el sol?



posing med mickey och mimmie. emma, amelie och jag på plaza mayor i madrid. 



leche brontosaurus! största drinken ever. sju liter! gött vare..



amelie, jag och gabbe på g on the dancefloor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0