flashbacks

får feta flashbacks från gymnasiet när man skulle försöka plugga men aldrig fick nånting gjort förrän i sista sekunden. håller på att skriva en recension (en recension liksom!? hur svårt är det egentligen?) och har lyckats åstadkomma en halv mening på en timme. que pasa??? trodde att jag hade mognat lite under åren och blivit iallafall en smula mer effektiv men NEJ. ska pigga upp mig med lite pasta, champinjoner, pesto och queso blanco så kanske jag får upp ångan sen.

ps. klev i hundbajs när vi var i ciutadella parken och solade/pluggade idag. sjukt äckligt. 
ps 2. vill ha nya converse...

i brist på nya bilder lägger jag upp en typ två veckor gammal festbild, tycker själv att jag ser pigg och fräsch ut.


agostí (eller nåt i den stilen), pigg och fräsch brud, snygg-amelie.


Kommentarer
Postat av: Emma

"eller nått i den stilen" höhöh

2012-10-25 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0