montjuic

strålande sol! har börjat denna dag med att tvätta lite och skrivit två rader (på typ 30 min..) på min biografi som vi har i läxa. ska försöka vara liite mer effektiv nu. vi ska upp på montjuic lite senare, ett berg här i närheten med massa fina parker och där os-staden ligger. det är superfint! picknick står på schemat så vi ska gå och handla massa göttigt, är iof fortfarande ganska mätt från tapasbuffén (för 1 euro!) som vi åt igår, plus mojiton, plus nachostallriken och ölen på dagen. min diet här är sådär... men what to do när det finns så mkt god och billig mat?! tur att vi tränar lite iaf!



powerwalk på montjuic igår, jag och matilda. (har snott bilden från sofiaens.blogspot.com).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0