hat

är det nåt jag hatar innerligt så är det datorer. ja, kalla mig tant, men idag har bara tanken på datorer fått mig att börja gråta typ 5 gånger. håller på att leta efter en ny dator, detta är så jävla främmande för mig. det är ett hopplöst fall och ett helvetesprojekt. är sjukligt irriterad och börjar tro att jag faktiskt har DAMP eller liknande. det värsta är att jag är galet beroende av datorer och att jag verkligen MÅSTE fixa en ny senast imorgon typ. blir inte bättre av att jag måste spendera alla mina pengar på spanskaböcker och har ett berg av packning som ska sorteras och packas om.

är så jävla synd om mig så nu ska jag dricka vin och äta sushi med tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0