kära dagbok

är sämst på att uppdatera, I know. men det är så mkt som är på g nu så är alldeles snurrig i skallen. har firat jul i falun (asmys) och nyår hos felix i gbg (askul!) och är nu back på fredbergsgatan i vår älskade lägenhet som vi snart ska flytta ur (tear in the eye). men goda nyheter är att jag blivit antagen till en spanskakurs i....barca! så om två veckor lyfter planet och jag ska va borta i fyra månader minst! är galet pepp men också ledsen över att lämna alla gosisar i sverige. just nu gör jag i princip inget alls, har sagt upp mig från jobbet och har inga plikter förutom att fixa allt inför resan. det blir mkt tid till att kolla på tv och läsa cami med andra ord. men i fredags kom massa sötisar från kören hit och spelade spel och drack mängder med vin. asbra kväll, mer sånt!



en festlig bild från barcelona 2010 (insåg typ nu när jag skrev årtalet att det ju är 2012 nu! gaalet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0