liten update..

...från barca! efter en lång och stressig vecka på hostel be mar (i det läskiga området raval där alla horor och läskiga gubbar hänger) kan jag nu äntligen pusta ut i vår nya lägenhet på calle tamarit. love it. förutom att min våningsäng är extremt ranglig och mitt rum luktar lite weed är det superbien, precis som mina nya sambos. igår firade vi med klassfest och dans på shoko, resten av helgen ska fokuseras på grammatikplugg och läsning av vår första spanska roman som vi alla älskar. vårt internet är muy lento så orkar inte lägga upp bilder (har iof inte tagit några än) men det kommer!

besos till er alla!

Kommentarer
Postat av: klas

ako ide pisati polovica svoj blog na španjolskom, namjeravam upisati sve moje komentare na hrvatskom

2012-01-29 @ 03:01:33
URL: http://ienhink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0