söndag

har inte varit utanför huset en sekund idag, förutom när jag gick över till klara och lånade duschen. vårt badrum i nya fina huset är inte riktigt klart än. är så himla mkt söndag idag! i brist på jobb har jag kollat på glee och glee project hela dagen, men ska iaf iväg till ylvas friggebod för lite mys och girltalk snart!

vi kör lite bilder från senaste veckan istället. har ju haft världens bästa vecka faktiskt!


satte mig på tåget till stockholm och började läsa sista boken i camilla läckberg-serien som jag har haft uppehåll från i flera månader. kan meddela att den ägde.
 


mötte upp amelie, matilda och sofia för sushi!


sen mötte jag upp min favoritargentinare och tog med honom till regninga dalarna!


när det va en liten solglimt passade vi på att göra burger med jakob och klas. vi hann även med p-floydkonsert!

vi va ju tvungna att ha, en lite för tidig, kräftskiva aka cancerparty! så att bruno fick känna på lite äkta svensk kultur och helan går.

sen bytte vi miljö och åkte till stockholm igen och träffade alla barca-brudar och gick på grönan och åt fantastisk latinomat. hann även med en utgång på trädgården. tack alla för en världsfin vecka!

                 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Ebba ja det var underbart att träffa er alla igen den sommardagen!!!

2012-10-25 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0