home

hemma i falun! efter en skitjobbig hemresa från barca, dels pga att det var astidigt, dels för att mitt bagage vägde brutalt mkt och dels för att jag inte ville lämna alla finisar, anlände jag till gbg. där vankades det fest och släktingar och bästa kusiner+vänner. sen bar det vidare till stockholm där jag hälsade på tilde och gick på studentmottagning för cornelia. hur najs som helst! väl hemma i falustad har jag hängt med bästa klariz, träffat tjejerna och firat cissi och kollat på mösspåtagningen i ösregnet på stora torget. helt ok start på sommaren! nu är det em-time!!



sista kvällen i barca! spenderades självklart med las chicas!



yeeah! bästa välkomnandet!



det va lite kyligt at the shore...



glad student och fin klara!




och en till fin student vid namn jakob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0