la última noche

dagen är kommen, den sista dagen för mig i barcelona alltså. så sjukt sorgligt! planet lyfter kl åtta imorgon bitti, kommer grina hela vägen hem... att säga hejdå till en underbar plats och till underbara människor kan ju vara det värsta som finns! det enda som är bra är att jag har haft det sjukt jäkla bra här, och att jag kommer hem till massa underbaringar där hemma. och att barca faktiskt inte är så långt borta så man kan alltid komma tillbaka om man får abstinens...



en av alla försök att få en bra bild på fontänshowen 



suddig men glad tjej!



sofia fyllde (äntligen) år!! vi firade såklart med mojitos på la rosa negra, och sen fiesta!!



sofias vänner patrik, svampbob och messi va självklart med! 



middag på big j's burgers!! sjukt mkt mat. världens godaste nachos med världens bästa sällskap!
best nachos, best company ;)



utsikt från vår ballkong. lägenheten, te echo de menos redan alltså! 

tack mina chicas, alla barcabor och spanska 1:or för världens bästa vår! <3
hasta pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0