21

igår fyllde jag år! tror det va första gången jag firade min födelsedag på en annan plats än falun vilket va lite ovant, men det gjorde ingenting för dagen blev superb ändå. vi tjuvstartade lite redan i måndags med att fira in min födelsedag med lite förfest och spel (vissa var mer seriösa än andra..) och sen röjde vi på nasty mondays. bäst kväll!! på morgonen blev jag sjuuuukt glatt överaskad när mina sambos (+emma och julia som sov över här) kom och väckte mig med sång, presenter och en liten tårta (choklad)! under dagen i skolan sen smög sig baksmällan på en stund så var lite okoncentrerad på textos-lektionen... men på kvällen mådde alla bra igen och vi tog oss till la rosa negra för lite mexikäk och drinks. 



våningssängperspektiv på väckningen



cava och presentpåsen som innehåll kortlek, vattenpistol (?..) och det bästa: simglasögon! kommer matcha min badmössa alldeles perfekt. 

-

tårtbiten!



dom hade till och med förberett lite frukost!



födelsedagsmiddagen bestod av frappe margarita, nachostallrik och burritos. tack igen för allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0