razz



detta är inte en lodis som försöker ta sig in i vår lägenhet utan jag kl sju imorse när vi kom hem från razzmatazz, iklädd matildas jacka (som är en smula för lång för mig) av någon anledning. snodde bilden från sofias blogg. kändes inte ok att åka hem i dagsljus! men kvällen va riktigt rolig för de flesta av oss! vi hade fiesta sorpresa för amelie som fyller år på måndag, drack lite absint som nog var anledningen till den sen rätt spårade kvällen och I'm from Barcelona spelade live på razzmatazz och va skitroliga!
veckan har vart helt ok men med rätt så mkt plugg. höjdpunkten va nog i onsdags när vi åt asgod middag på en vegansk resturang där nadia i vår klass jobbar och tävlade i pub quiz! vårt lag, "the polarbeers", tog en ärofull tredjeplats. vi kör repris igen på onsdag! har även bestämt att jag ska åka med amelie och emma på en liten spanientrip till madrid, salamanca och granada näst-nästa vecka när vi har påsklov. är såå taggad!! så har mamma, albin, doris, min moster karin och kusin jenny bokat en resa hit i slutet av april och det är lite kul på g hemma i falun. life is god right now måste jag säga! ska försöka komma ihåg det imorgon när jag måste plugga HELA dagen...

besos

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0