värmebölja

så sjukt varmt det har varit idag och igår! hade typ tre timmars håltimme idag som vi spenderade på terrassen på skolan, man svettades sönder kan jag meddela! inte förrän vi smällt upp ett stort parasol blev det lite behagligt. men man ska inte klaga! det är liksom mars och vi har redan inhandlat solkräm och kan sitta på balkongen och steka varje dag. najs! idag har jag haft mitt muntliga föredrag om realismen som jag slitit med hela helgen, måste säga att jag är mkt nöjd (förutom att jag misslyckades med att ladda upp mitt bildspel ordentligt så blev lite kaos där en stund..), men skönt att ha det gjort! nu kan man koncentrera sig på allt annat härligt plugg vi har :)

ikväll ska vi ut på nån mexi/spansk-resturang och äta tapas, kanske firar till det med en liten mojito också..



jag påväg upp till montjuic för några veckor sen. OBS! har inte så mkt kläder på mig nuförtiden, är alldeles för varmt. och ja, jag vill göra er i sverige avundsjuka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0