hola bloggen!

hace mucho tiempo! oj, det har hänt massa. är inne på sista veckan här i barca bonita, känns lite bra men mest dåligt. sämst timing när det äntligen är asbra väder, vi har typ ingen skola och allt bara är bra. börjar fråga mig vad jag ska hem till falun och göra....

iaf har vi varit i país vasco, bilbao och san sebastián, men oj vad det känns längesen! det va sjukt nice iaf. eftersom jag har råkat tappa min spanska mobil härom veckan så får jag nu traska runt med min svenska även fast det känns lite risky. MEN fördelen är att jag alltid har kamera med mig, har därför införskaffat instagram! (typ ett år efter alla andra...). så nu jäklar, kära bloggläsare!



vi hade en niiiiiiiice kväll som började med fontänshow och vacker utsikt över barca by night.



den fortsatte sen utanför olimpiastadion där vi hade vinpicknick och lyssnade på bruce springsteen som hade konsert. på slutet fick vi plötsligt sneaka in på arenan och se de två sista låtarna! yeeeah, glidigt värre!



eftersom det inte är så lång tid kvar måste vi göra massa spanska saker, typ äta paella på plaza real!



äntligen strandsäsong! nu kan man finally lägga sig och bränna sitt vita skinn i den superstarka solen. som jag längtat!



jag, amelie och emma hade en stekig, gratis och god (!) eftermiddag. tapasen och alkoholen (bla. svensk cider, dööör så gott det var) flödade. typ. 

liten update från mi vida. nu ska vi kolla på schlager och sen dansa på razz! besos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0